Selskapslokaler og priser

Vi tilbyr selskapslokaler for inntil 100 personer til firmafester, mottakelser, bryllup, julebord, sommerfester og andre eventer. Håndverkeren finner du meget sentralt midt i Haugesund by, rett nedenfor Vår frelsers kirke og kun et steinkast fra gågaten. Huset ligger på hjørnet i Sørhauggaten 162. Huset kan leies av alle, unntaket er utleie til ungdomsselskaper, for eksempel fødselsdager under 30 år.

Mat og drikke kan medtas ved leie hos oss.

Medlems priser

Medlemmer har egne, gode priser. Kontakt oss for informasjon om medlems priser om du er medlem av foreningen.

Medlemsprisene gjelder kun
Besteforeldre, foreldre, barn, barnebarn, søsken, ektefelle/samboer til håndverksmedlem.

Oppdater siden manuelt

Du kan laste inn siden på nytt med å taste CTRL + R (eller bare F5). Slik er du trygg på at det vises siste oppdaterte priser.

Fra

Storstuen og litlesalen

Selskapslokale i 2. etasje. Lokalet har egen inngang, egen heis, stor garderobe og ellers de nødvendige fasiliteter. Kjøkkenet innehar en god industriovn med kok, kombidamp og steke muligheter. Ellers er kjøkkenet kun ment som bruk for oppvarming og oppbevaring av varmmat. Selskapslokalet er delt inn i to: storstue og litlesal. Det er tilgang til heis om dette er nødvendig.

• Flotte selskapslokaler som passer til større tilstelninger

• Storstuen har 100 sitteplasser og Litlesalen 20 sitteplasser

• Storstue Mandag og Tirsdag dagtid 3.400,- kr per dag
  • Storstue Onsdag og Torsdag heltid 3.400,- kr per dag
  • Storstue Fredag og Lørdag heltid 7.100,- kr per dag

• Storstue Søndag dagtid (inkl. lørdag kveld) 7.100,- kr
  • Storstue Søndag kveldstid 3.400,- kr
  • Bryllup Fredag, Lørdag og Søndag 11.700,- kr for helgen

• Gjeldende priser er for leie av lokalet inkl. utvask.

Fasiliteter:

Heis, WiFi, Prosjektor, Musikkanlegg, Garderobe, Toaletter

Generelle tillegg for storsalen

I tillegg må man ha minimum en person fra foreningen som koster kr 475,- pr time.

Den/de fra oss skal være tilstede under arrangementet og er behjelpelige med servering, oppvask og skal alltid kontrollere og låse dører og vinduer ved arrangementets slutt.

Ellers kan vi tilby flere serverings verter etter avtale med dere.

Fra

Grotten

Selskapslokale i kjelleren - Grotten har ca. 40 sitteplasser
Dette er et litt røffere lokale og egner seg godt til mindre tilstelninger.
Lokalet har egen inngang, egen garderobe og ellers de nødvendige fasiliteter. Her finnes det et greit kjøkken med komfyr og kjøleskap. Det er tilgang til heis om dette er nødvendig.

• Grotten har 40 sitteplasser

• Grotten Mandag og Tirsdag heltid 2.700,- kr per dag

• Grotten Onsdag og Torsdag heltid 2.700,- kr per dag

• Grotten Fredag og Lørdag heltid 4.500,- kr per dag

• Grotten Søndag dagtid (inkl. lørdag kveld) 4.500,- kr

• Grotten Søndag kveldstid 2.700,- kr

• Gjeldende priser er for leie av lokalet inkl. utvask.

Fasiliteter:

Heis, WiFi, Prosjektor, Musikkanlegg, Garderobe, Toaletter