Selskapslokaler og priser

Vi tilbyr selskapslokaler for inntil 100 personer til firmafester, mottakelser, bryllup, julebord, sommerfester og andre eventer. Håndverkeren finner du meget sentralt midt i Haugesund by, rett nedenfor Vår frelsers kirke og kun et steinkast fra gågaten. Huset ligger på hjørnet i Sørhauggaten 162. Huset kan leies av alle, unntaket er utleie til ungdomsselskaper, for eksempel fødselsdager under 30 år.

Mat og drikke kan medtas ved leie hos oss.

Medlems priser

Medlemmer har egne, gode priser. Kontakt oss for informasjon om medlems priser om du er medlem av foreningen.

Medlemsprisene gjelder kun
Besteforeldre, foreldre, barn, barnebarn, ektefelle/samboer til håndverksmedlem

Storstuen og litlesalen

Selskapslokale i 2. etasje. Lokalet har egen inngang, egen heis, stor garderobe og ellers de nødvendige fasiliteter. Kjøkkenet innehar en god industriovn med kok, kombidamp og steke muligheter. Ellers er kjøkkenet kun ment som bruk for oppvarming og oppbevaring av varmmat. Selskapslokalet er delt inn i to: storstue og litlesal. Selve lokalet er delt opp i to deler. Forværelset og selve møterommet/festsalen. Det er tilgang til heis om dette er nødvendig.

• Flotte selskapslokaler som passer til større tilstelninger

• Storstuen har 100 sitteplasser og Litlesalen 24 sitteplasser

• Storstue Mandag-Fredag 3.200,- kr per dag
  • Storstue Fredag-Lørdag 6.700,- kr per dag

• Storstue Søndager 1.800,- kr per dag
  • Bryllup Fredag-Søndag 11.000,- kr for helgen

Heis, WiFi, Prosjektor, Musikkanlegg, Garderobe, Toaletter

Generelle tillegg for storsalen

I tilegg må man ha minimum en person fra foreningen som koster kr 395,- pr time.

Den/de fra oss skal være tilstede under arrangementet og er behjelpelige med servering, oppvask og skal alltid kontrollere og låse dører og vinduer ved arrangementets slutt.

Ellers kan vi tilby flere serverings verter etter avtale med dere.

Grotten

Selskapslokale i kjelleren - Grotten ca. 45 sitteplasser
Dette er et litt røffere lokale og egner seg godt til mindre tilstelninger.
Lokalet har egen inngang, egen garderobe og ellers de nødvendige fasiliteter. Her finnes det et greit kjøkken med komfyr og kjøleskap. Det er tilgang til heis om dette er nødvendig.

• Grotten har ca. 45 sitteplasser

• Grotten Mandag-Torsdag 3.500,- kr per dag

• Grotten Fredag-Søndag 4.200,- per dag

Heis, Garderobe, Toaletter

Litlesalen

Litlesalen kan egne seg til f. eks. barnedåper, minnestund og annet. Det er tilgang til heis om dette er nødvendig.

• Litlesalen ca. 24 sitteplasser
  • Mandag-Fredag 1.000 kr per dag

• Gjeldende priser er for leie av lokalet og utvask.

Til minnestund: kan vi tilby en pakkepris på 2.200,- kr ( leie, utvask og personell i 3 timer) Her forutsettes det at lokalene er tomme og klar for utvask kl 17.30.

Heis, Garderobe, Toaletter